HTML

La nina

Tapasztalatlan csitri gondolatai a világról, családról, érzelmekről, testiségről.

Friss topikok

Linkblog

Threesome

La nina 2010.11.23. 19:13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szeretem az ilyen beszélgetéseket :) De ha a család megtudja, hogy mindketten kilengünk...
                  

 

19:22 Ő: nem lesz sex 20 amig el nem multal 20
19:23 én: akkor mostantól nem is szedem a fogamzásgátlót u__u
 Ő: de de :)
 én: minek, hogyha másfél évig úgyse dugsz meg?
19:24 Ő: hatha :)
 én: hátha kedved szottyan hozzá...
19:25 ajánlom, hogy hamar és sokszor szottyanjon
 Ő: nem nekem :)
 én: de neked
  mással most nincs kedvem dugni
 Ő: dehogynem
 én: meg időm sincs más pasikkal foglalkozni
19:26 Ő: ismerlek :)
 én: persze
 Ő: mas pasikkal kefelsz
  tudom nagyanyad is megmondta :)
 én: nem
  nagyanyám azt mondta, te kefélsz más csajokkal
19:27 Ő: azt mondta mind2en felre kefelunk
  :)
 én: akkor mindketten
  ebből a szepontból lényegtelen
 Ő: ne okozzunk neki csalodast :)
19:28 én: hát ne is xd
 Ő: akkor kefeljunk felre :)
19:29 én: hajrá
  van már kiszemelt?
 Ő: elobb te :)
 én: nem, az idősebbé az elsőbbség
 Ő: nem, a lanyoke az elsobbseg
19:30 én: ég gondolkodom, ki is az u__u
 Ő: kerssunk lanyt es akkor mind2 en egyszerre felrekefelhetunk :)

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://lanina.blog.hu/api/trackback/id/tr842468584

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Buy Gold 2018.08.01. 18:27:58

Milyen egy offgrid mesterséges közösség? - Lehet-e élni hálózaton kívül? A Mesefalu naplója

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása