HTML

Hogyan kell könnyedén végkimerülni?

La nina 2010.09.21. 17:38

Nem vagyok normális, és ez egyre inkább kezd bebizonyosodni.

Sőt, ez már akkor elkezdett bebizonyosodni, amikor elkezdődött a tanév és (az amúgy is lehetetlen) órarendembe még bepasszíroztam négy db különórát. Én marha meg pluszban jelentkeztem érettségi előkészítőre.

Tehát jelenlegi állapot: Hétfőtől csütörtökig reggel héttől este ötig-hatig (jó esetben) figyelek órán, utána hazamegyek és magolok úgy éjfélig. Eddig legalább a péntekem nem volt gázos.

Októbertől kezdve szombaton is lesznek óráim.

Igen, ezt csinálja egy átlag 19 éves, érettségire készülő lány, akinek feltett szándéka bejutni az állatorvosira.

Most már legalább eljutottam arra a szintre, hogy nem izgat, ha a fölösleges tárgyakból szarul állok (ha már leadni nem engedik)...

Címkék: suli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanina.blog.hu/api/trackback/id/tr72312976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása