HTML

La nina

Tapasztalatlan csitri gondolatai a világról, családról, érzelmekről, testiségről.

Friss topikok

Linkblog

Mindenki hülye, csak én vagyok trolibusz

La nina 2010.09.22. 16:04

Egy általam látogatott fórumon kicsit elfajultak a dolgok. Na jó, nagyon.

A dolgok ott kezdődtek, hogy Magyarországra jön a D'espairsray. Imádom őket, még ha nem is lett túl fényes az utóbbi néhány kiadványuk.

Megalakult a Street Teamjük, hadd ne mondjam, miben segítették a koncertre látogatókat (semmiben), annak ellenére, hogy a ST-nek lenne elvileg a feladata egy alapszintű tájékoztatás arról, hogy hogy lehet eljutni a koncert helyszínére, olcsó szálláslehetőségek elérhetősége azoknak, akik nem tudják megoldani az este a hazajutást, plusz kapcsolatot tartani a külföldiekkel.

Most pedig, egy héttel a koncert előtt megy a fent említett fórumon a sírás, hogy jaj, nem tud hazamenni, nincs hol megszállnia, satöbbi. Eddig valamennyire szerettem ezt a fórumot, mert a nagy átlag képes volt használni a fejét és lehetett velük beszélgetni, de ez a hirtelen színvonalesés szíven ütött.

1.) Értem én, hogy főleg a közép-késő tizenévesek alkotják ennek a szubkultúrának a magját, de azért annyit már ettől a korosztálytól is el lehet várni, hogy használja az fejét és mielőtt elkezd hisztizni, végiggondolja a lehetőségeit.

2.) Felmerült, hogy kinek mennyire rossz - megjegyzem, ez egy teljesen független, és véleményem szerint semleges fórumon, ZENEI topikban -, mennyire nem tud élni, milyenek a körülményei és honnan szedte a pénzt a jegyre. Most őszintén... Ez a téma kötődik a Despához? Mert szerintem rohadtul nem.

3.) Ha már csatlakozik valaki egy társasághoz, közösséghez, fórumhoz, akármihez, próbáljon már meg igazodni kicsit a színvonalhoz. Voltam én is kiscsoportos azon a fórumon, de ha nem éreztem, hogy a kommentem megütné az elvárásokat, inkább nem szóltam bele az éppen folyó beszélgetésbe.

4.) Olyan nehéz lenne kihúzni az agyunkat a fenekünkből és önállósítani magunkat? Tök jó, hogy az itteni szervezőfejes eddig mindent megpróbált a nagy többség igényeihez igazítani, hogy probléma nélkül lezajlódjon minden, de most nem ő szervezi ezt a koncertet, hanem egy országos, ha nem nemzetközi gárda, akiknek nem az a céljuk, hogy a csitrik igényeinek benyaljanak, hanem hogy idehozzák a zenekart, megszervezzék az összes technikai részét a dolognak és innentől kezdve őket nem érdekli, hogy ki hogy oldja meg a be- és hazajutást.

 

Nem nehéz használni azt a jó kis szervet ott a homlokunk mögött, különösebb fáradság se kell hozzá. Mégis, akkor miért esik sokaknak ennyire nehezére?

Címkék: fórum koncert kiakadás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanina.blog.hu/api/trackback/id/tr192315521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása