HTML

La nina

Tapasztalatlan csitri gondolatai a világról, családról, érzelmekről, testiségről.

Friss topikok

Linkblog

La nina 2010.11.05. 10:32

 Újabban elhanyagoltam a blogot... Bevallom, nem volt sem ihletem hozzá, sem energiám.

BTW, rákaptam a sétára. De nem arra, amikor fogom a kutyát és egészségügyi sétaként körbeviszem a falu mögött, hanem a hosszú, sok kilométeres sétákra és akármennyire is fárasztó legyalogolni azt a 15-20 km-t, jól esik. Rendszeresen begyaloglok az ebbel a szomszédos városba (oké, csak 8 km, de ha a hegyen keresztül megyünk, akkor lehet, hogy van több is), szórakozásból. Meg hogy a szutyok dög szokja a kulturált közlekedést városban, és ha este megyünk, akkor ne ugorjon neki minden szembejövő kutyának (mert itt általában este járatják meg őket). Eddig egész jól halad, egy kemény "Hagyd, gyere!" el tudja téríteni a balhézástól.

Azért a legutóbbi sétánk után kaptam fejmosást rendesen... 20 km séta után pihentünk egyet anyámnál, utána alig bírtunk kicammogni a vonathoz. Azért ritka, hogy a kutya olyan fáradt, hogy a közvetlenül mellette őrjöngő kutyákra épp csak ránéz. Azt hiszem, aznap éjjel ő is jól aludt :)

Én viszont most lépek vissza az agytörzsi hálózatos állományhoz, van még 10 oldal tanulnivaló jegyzetem.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanina.blog.hu/api/trackback/id/tr82425357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása