HTML

La nina

Tapasztalatlan csitri gondolatai a világról, családról, érzelmekről, testiségről.

Friss topikok

Linkblog

Végre 2011

La nina 2011.01.02. 22:07

 Túl vagyunk végre azon az ótvar 2010-en... Bevallom, nem az én évem volt. Soha előtte nem veszekedtem ennyit nagyanyámmal, jártam kórházban, bőgtem és hasonlók... Voltak sokáig tartó mélypontok, hirtelen fellángolások, éreztem úgy hetekig, hogy üres vagyok, utána a hetekig tartó nyomottságot semmiből előtűnő eufória vette át - néhány napig.

Kávéfüggő lettem, inszomniás, előjött a tükörfóbiám, Bencém elpusztult.

Meglett az angol felsőfokúm, Baluval másfél évesek lettünk, elkezdtem aktívan foglalkozni a kutyával. 

Hülyére tanultam magam, majdnem minden időm a tananyaggal telt, és néha úgy éreztem, semmi értelme.

Ez volt. Amit erre az évre tervezek (és a felét se fogom betartani, magamat ismerve): nem húzom fel magam nagyanyám piszkálódásán és megpróbálom az ő szemszögéből is látni a dolgokat; tanulni, nagy hatásfokkal; sikeres érettségit tenni; bejutni az állatorvosira; elköltözni otthonról; építeni a kapcsolatomat Baluval.

Amúgy Szilveszter jó volt, négyen összeültünk filmezni nálam (Fűrész 1-4 lement az éjjel), anyámmal nem volt semmi gond és még jól is éreztük magunkat. Én legalábbis biztosan... Utána Baluval még tartottunk kettesben egy "utószilvesztert", azóta az izomláztól alig tudok menni...

Címkék: szilveszter rinya

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lanina.blog.hu/api/trackback/id/tr722555303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása